tiistai 9. lokakuuta 2012

uusia tuulia!

Mulla on ihan mielettömän hyvä fiilis! Aloitan aamuni tällä vaikka kello on vasta 6.08, tunti sitten heräsin tekemään hellulle ruokaa ja tuossa kasin aikoihin lähtiä käymään aamulenkillä ja samalla hoitelemassa asioita.
Tänään alamme käydä ystäväni kanssa salilla, ja tämän takia vierailin fitnesstukun sivuilla.

Fitnesstukusta tilasin tällaisen, eikä mulla oo mitään hajua toimiiko tuo tai edes että miten sen pitäisi toimia, mutta motivaationi ainakin pääsi ihan uusiin ulottuvuuksiin!

Myös ruokavalioon pitäisi tehdä jonkunlaisia muutoksia. Ei nyt suuria, koska me muutenkin syödään omasta mielestäni aika "terveellisesti", mutta ruoka-ajat voisi jaksottaa vähän paremmin.

AAAAAWW luoja kuinka voi tosiaan ihmisellä heti aamusta hymyilyttää näin paljon!

 Jos jollain on jotain hyviä "terveyspirtelön" ohjeita, mulle voi niitä kertoa, koska jos oikein olen ymmärtänyt, sellainen vie nälkää tosi hyvin, mutta ähkyä ei tuu.

Oli varmaan tosi fiksu idea laittaa eilen tekokynnet vaikka ties että tänään lähetään salille, mutta minkäs teet!

Nauroin muuten eilen hellulle, että siellähän minua kaks päätä pidemmät karjut tekee tietä, ku meikäläinen menee salille, kaivaa treenikassista jotain proteiineja ja alkaa sheikkerillä sekottaa itelle terveyspirtelöä ennen treeniä... :D huhhuh! Kaikkea sitä tuleeki ostettua. Mut on aivan ihana ajatella et tässä alkaa oikeasti tekkee itelle jotain ja pääsis ehkä kuntoonki ja kehtais käyttää semmosia vaatteita mitä haluaa. Mulla on kaapissa piilossa yks ihana vartalonmyötäinen sininen "mekko", ja se sopii mulle ku nyrkki silmään, kunhan saan muutaman kilon painosta pois.

Emmie jaksa enempää lärpättää, ihanaa aamua ja päivää kaikille, pitäkää itsestänne ja toisistanne huolta!

puss

-ristamariia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti