tiistai 16. lokakuuta 2012

kaikella on tarkoituksensa, aina!

Olen aina kaikille hokenut että kaikella on joku tarkoitus, ja nyt sitte tajusin että näinhän se on!

Kokkipuolen ykkösvuonna mulle tuli tosi paljon poissaoloja, ja korvasin niitä sitten kakkosvuojen kesällä olemalla kesätöissä Sodankylän terveyskeskuksen keittiöllä. Ku työt siellä loppu, minut soitettiin vielä viikoksi oikeisiin töihin.
Seuraavana kesänä kun valmistuin, olin siellä sitten koko kesän keittiöapulaisena, ja kun ne hommat loppui, menin viideksi viikoksi Vaalajärven koululle keittäjäksi, eli siirryin työpaikasta seuraavaan talon sisäisesti.
Tänään sitten mulle soitettiin taas talon sisältä että voinko tulla töihin ku tarvittas, minkäännäköstä hakemusta en laittanut.

Eli sillä, että mulle tuli ykkösvuonna paljon poissaoloja, oli paljonki tarkoitusta! Ilman sitä en ois ikinä päässyt "sisäpiiriin", eikä mulle noin vain soiteltais että nyt ois työpaikka tarjolla.

Kaikesta huonosta seuraa aina jotaki hyvää. :)

-ristamariia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti