torstai 27. syyskuuta 2012

Jos nyt pieni teksti ennen ihanaa viikonloppua :)

No mutta haudihau ihanaiset! 

Tiesittekö että huomena on perjantai?! MAHTAVAA! 

Minäpäs lähden juhlimaan kahden ihanaisen ystäväni synttäreitä. Minun mielestä on ihanaa että nykypäivänä jaksetaan vielä nähdä vaivaa ystävien juhlapäivien eteen. Vaikka mie oon kyllä ite tosi huono semmosissa eikä mulla ikinä ole rahaakaan mutta minun ystävät on kuitenki maailman ihanimpia.

Vietin itse synttäreitä tuossa huhtikuussa, ja oli ehkä maailman ihanimmat juhlat! Ei nyt varmaan kovin monen mielestä mitenkään erikoista, mutta mulle se kaikki oli luksusta, ku ei kukaan koskaan tee mitään kivaa mulle.

Eli minun ihana paras kaverini varasi (hihi, kirjotin eka et varasti, vahva nainen mulla!) pöydän Doriksesta, ja baarimikko tarjos mulle shotin ja paukun. Ystäväni kertoi ettei hän ikinä ole saanut ilmaisia synttäripaukkuja muuta kuin 18- vuotta täyttäneelle, mutta jostain kumman syystä minä sain! Ja vielä kaks alkoholijuomaa, oli kiva baarimikko! Shotti oli vielä niin ihana että itkin! Oli baarimikko kivasti kermavaaholla piirtäny syrämmen siihen. Voiku oisin tajunnu ottaa kuvan mutta enhän mie. Kattoivat ystäväni ja baarimikko vähän pitkään ku kyyneleiden seasta sain vaan soperrettua että "muttaku ei kukaan oo ikinä tehny mulle mitään tämmöstä!" 

Joillekki tuo voi olla arkipäivää, mutta ei mulle. Ja sitten ku vielä pari muutakin ystävää samaiselta paikkakunnalta tuli juhlistaa minua, vaikka toisella tais olla vielä aamuvuoroki, oli ihanaa. Kaikki tämmöset pienet eleet jää minun mieleen tosi herkästi, koska usein ei tämmöistä tapahdu. 

Siksi mie päätinki että vaikka perse ois niin auki että sieluun tuulee, niin tottakai mie lähden juhlimaan minun ihania ystäviäni! 

Täällä se tuppaa menemään aina silleen, että sitä istutaan jonku tykönä iltaa, ryypätään, lähetään baariin, that's it. Se on vaan yksi ilta muiden joukossa. Mutta nuo minun edelliset synttärit, mie tunsin ja tiesin et silloin juhlitaan minua, soli tosi mukavaa! :) Eli kiitos vielä minun ihanalle parhaalle kaverilleni ja muille jotka minua sinä iltana muisti ja minun kans juhli! 

Mennyt viikko on kyllä ollut taas tosi tylsä! Tiistaina oltiin hellun kans vahtimassa toisen parhaan kaverini ihanaa pienokaista! On se kyllä lutunen. 

Lapsi: saanko laittaa tämän korun sulle käteen?
Mie: Saat tietenki.
Lapsi: Etkä sitten ota sitä heti pois, mie en ala sulle uuestaan sitä laittamaan! 

:DD IHANA! Illalla katottiin salkkareita, pelattiin ja syötiin sipsiä. Ja katottiin tietenki palomies samia. Ja yritettiin me käyä keinumassaki mutta sipsit tais houkutella enemmän. 

Ja mie ku just olin päättäny että en syö mässyjä vähän aikaa tai muuten voin kohta pyöriä kylälle, niin tämä ihanainen ystäväni antoi kortin "käykää ostaa sipsiä ja limukkaa ja mitä haluatte" ja seuraavana päivänä "tuonko mie teillekki pizzaa ku käyn itellekki?" 

No, ei se haittaa! Kyllä sitä joutaa laihuttamaan sittenku ei oo rahaa ja kaapissa on pelkkää makaroonia. ;) 

Ootte kuitenki lopettaneet lukemisen jo ajat sitten joten taidan tästä itsekin vääntyä tekemään jotain järkevämpää...

Ihanaa viikonloppua muruset, muistakaa pitää hauskaa, minä ainakin muistan, ja pidän huolen että ystäväiseni muistavat kans! 

Love and peace.

-ristamariia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti