tiistai 11. syyskuuta 2012

taas keittiöstä itsevarmuuteen :D


Oltiin harjoittelijani kanssa aivan liian laiskoja siihen et oltas haettu paperia ja kuivattu hella ku pestiin se, yritettiin sitten haihduttaa sitä.. Oltiin kai liian malttamattomia, loppupeleissä haettiin sitä paperia. :D

Oivoi, mulla loppuis perjantaina työt eikä mulla oo mittään hajua mitä alan sit tekemään. Sen verran tiedän, että perjantaina lähetään kaveripariskunnan kans mökille! Mahtavaa, erämökki, pimeät illat, takkatuli, sauna, khihi oon ihan innoissani!

Kävin eilen keskustelemassa minun elämästä psykologin kanssa. Tai psykiatri, mikä lie, ja se sai minut tajuamaan jännän asian. Sanoin hänelle että mulla on tositosi huono itsetunto, niin psykologini kertoi minulle seuraavaa; kun hän katsoo minua, hän näkee todella itsevarman ihmisen, ja nämä kaksi asiaa ovat ihan eri juttu, siis itsetunto ja itsevarmuus. Sen tiesin kyllä itsekin, mutta en ollut ikinä ajatellut asiaa sillä tavalla, ja silloin vasta tajusin sen.

Minä en meikkaa, en mene massan mukana vaatetukseni perusteella, ja olen muutenkin vähän omalaatuinen ihminen, ja se kuulemma on sitä itsevarmuutta. Uskallan olla sitä mitä olen.

Se, etten ole tyytyväinen ulkonäkööni, on sitä itsetuntoa, ja sitä minulla ei ole.

Mutta tärkeämpää kuulemma on se, että on itsevarma, ku että itsetunto olisi kunnossa.
Ja näinhän se menee. Tuon tajuamisen avulla jaksan taas monen monta päivää!

Päästänpäs paremman puoliskon koneelle pistämään autoa myyntiin.

Ootte ihania.

-ristamariia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti